2008. október 13., hétfő

7-es mágia..azaz: hihetünk a számmisztikában?!


Életem nagy részében nem foglalkoztam ilyesmivel. Aztán eljött az az év, 1997, amikor sorozatos tragédiákat éltem meg. Ekkor kezdtem sorsszerűséget tulajdonítani a 7-es számnak. Összeírtam életem fontos állomásait és megdöbbenten tapasztaltam, hogy valamilyen módon kapcsolatban állnak a 7-es számmal…

A történések dátum szerint a következők:

1927 Édesanyám született
1947 Születtem én
17 éves voltam, mikor meghalt
Édesanyám
37 éves volt ő
1967 megismertem Tibort – legfontosabb barát, első férj
1977 kisfiam, Miki megszületett

1997 Tibor meghalt
1997 Gazsicica meghalt – első és felejthetetlen cicám
1997 Gergő, az első szerelmem meghal
(A legjobb barátnőm (már nem él) július 7-én (07.07.!) született)

57 évesen mentem nyugdíjba

El kezdtem olvasgatni a csillagjegyekről és a számmisztikáról.
Ilyeneket találtam:

„Az isteni hármas és a földi négyes összegét adó szám a 7-es, a makrokozmoszt és a mikrokozmoszt jelképezi. Határozatlanság, befejezetlenség, káosz...”

„A 7-es az okkult tudományok száma is. Ehhez a számhoz társítjuk az önlegyőzést, győzelmeket, spiritualitást és misztikumot, valamint az érzékfeletti fogékonyságot is.”

„A 7-es szám bolygója a Szaturnusz, a "tartozások behajtója". A 7-es szám megjelenésében pedig a kaszához hasonlít, a halál kaszájához, mely szintén a Szaturnuszhoz köthető.”


Kétségbeesetten vártam a 2007-es évet…Vajon mi történhet? Már-már saját végzetemet vizionáltam.

És akkor következett az áttörés – tulajdonképpen ezért írom e sorokat :

Hogy kikerüljek a gödörből – barátaim unszolására – regisztráltam egy kapcsolatteremtő internetes oldalon. Rövid időn belül levelezni kezdtem egy kedves emberrel…kiderült, egy hullámhosszon vagyunk. Három hétig nagyon intenzív levelezést folytattunk anélkül, hogy találkoztunk volna…és megtörtént, amit elképzelni sem tudtam addig: „látatlanul” beleszerettünk egymásba. Saját elbeszélése alapján írom így, vele sem történt még ilyen.
Személyes találkozásunk megerősítette ezt az érzést.

(2006) november 7-én kezdtünk el levelezni,
27-én találkoztunk először
2007 november 7-én ünnepeltük 1 éves kapcsolatunkat


Reményeink szerint, hamarosan a második évfordulónkat ünnepelhetjük!

A 7-es szám ebben a történetben is megjelenik, de csak mosolygok rajta :):):)

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Anna! (bocsi: nekem csak Panni' - azért nem voltam indiszkrét ezzel?)

Amit olvastam, azt valahol tudtam Rólad. Mégis így a betűkből, sorokból kitűnően "jön le" mindaz még számomra is, ami Veled történt:)))
Tanúsítom, hogy szóról-szóra IGAZ!:)))

Jó az írás, nekem a szerkesztés is nagyon tetszik.
Találkozunk okt.16-án! 1+6=7 !!!!:))
szia: Zsóka

Anna írta...

A születésnapom 23-án van: 2+3=5 - ez a másik "szerencseszámom":) (ld. az ikrek képen)
Köszi a megjegyzést. Puszi:Panni

szabo laci írta...

Van amit jól tudunk, és van amit nagyon nem értünk. A számok természetét, a csillagképeket, a szavak összecsengését jól tudjuk. A sorsunk alakulását, testünk működését, az anyagok egymásra hatását nagyon nem értjük.
A nem értett dolgokat megpróbáljuk párhuzamba hozni a jól értett dolgokkal. És azt hisszük megtudtunk valamit. Ez nem baj, csak a döntéseinket ne alapozzuk erre a felfedezésre.

Okos voltam?

Bandi írta...

WoW. Én személy szerint nem hiszek az ilyesmiben és véletlen egybeesésnek találom az efféle dolgokat. De érdekes bejegyzés.